مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 شهریور 1402 ساعت 13:402023-09-20سياسي

لزوم بازنگری در حقوق و مزایای کارگران و کارکنان دولت 


نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری کتبی خطاب به رییس جمهور بر لزوم بازنگری در حقوق و مزایای کارگران و کارکنان دولت تاکید کردند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری کتبی خطاب به رییس جمهور بر لزوم بازنگری در حقوق و مزایای کارگران و کارکنان دولت تاکید کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، احمد نادری در جریان جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی، تذکرات کتبی نمایندگان به مسئولان اجرایی را به شرح زیر قرائت کرد: تذکر مسلم صالحی نماینده اقلید به همراه 18 نفر از نمایندگان به وزیر امور اقتصادی و دارایی: ضرورت رسیدگی به کم کاری مدیران ارشد بانک سپه در حوزه انتخابیه اقلید.

تذکر حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده شاهین شهر به همراه 34 نفر از نمایندگان به وزیر کار و رفاه اجتماعی: لزوم اصلاح حقوق و مزایای پزشکان شاغل در بیمارستان ها و مراکز درمانی سازمان تأمین اجتماعی و ضرورت جذب پزشکان متعهد در مراکز درمانی.

همچنین تذکر به وزیر دفاع: لزوم رسیدگی به عملکرد شرکت تعاونی مسکن اصفهان و گروه های 44 و 45 ارتش.

تذکر محمد سبزی نماینده ساوه و آقایان مجید نصیرایی، غلامرضا منتظری، مرتضی محمودوند، جلال محمودزاده، کیومرث سرمدی واله، سید مسعود خاتمی، حسین امامی زاد و سید محمد پاک مهر به وزیر آموزش و پرورش: ضرورت رسیدگی به وضعیت معیشت خادمان مدارس.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم بازنگری در حقوق و مزایای کارگران و کارکنان دولت 

لزوم بازنگری در حقوق و مزایای کارگران و کارکنان دولت